Δημήτρης Μαϊντάς
πυρηνικός γιατρός
τ. καθηγητής Βιοφυσικής
της Ιατρικής Σχολής στο Πανεπιστήμιο Lyon1 της Λυών
πυρηνικός γιατρός
τ. καθηγητής Βιοφυσικής
της Ιατρικής Σχολής στο Πανεπιστήμιο Lyon1 της Λυών
Πρόγραμμα διεθνούς αξιολόγησης των μαθητών PISA (Program of International Students Assessment ) 2015. Είμαστε χαμηλά, μπορούμε και πρέπει καλύτερα.
Και τα ερωτήματα είναι πολλά και καταθλιπτικά!
ΑπάντησηΔιαγραφήð Ενοχλείται κανένας από αυτό το χάλι?
ð Αντιλαμβάνεται ή έστω, αναζητεί κανείς ειλικρινά τις αιτίες?
ð Αντιλαμβανόμεστε πώς θα εξελιχθη η χώρα με ένα υποβαθμισμένο προσωπικό?
ð Έχουμε συνειδητοποιήσει ότι «Ο Πλούτος των Εθνων» είναι το ποιόν και τα skills του ανθρωπίνου δυναμικού?
ð Υπάρχουν προτάσεις για αναστροφή της κατάστασης? Ο νόμος Διαμαντοπούλου ήταν μια πρόταση για τα Πανεπιστήμια. Αλλά εδώ το πρόβλημα είναι πολύ ευρύτερο και βαθύτερο.
ð ….
ð Και πώς δένει αυτή η κατάσταση με τα 300 προεπιλεγμένα θέματα των Πανελληνίων? Μήπως πρέπει:
o να βελτιώσουμε το επίπεδο μειώνοντας τα θέματα από 300 σε 100 για «να μην κουράζονται τα παιδιά»?
o Να μετακινήσουμε τα goal-posts για να κάνουμε το γήπεδο μικρότερο, και να ανακουφιστούμε ψυχολογικά? Θα αισθανθούμε ότι «επί τέλους λύσαμε το πρόβλημα» και θα πάμε για να συνεχίσουμε τον ύπνο και την επαιτεία ανά την υφήλιο.
Με πιάνει απελπισία